Joulukalenterit

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Klementiini
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 100
Liittynyt: 04 Marras 2013, 11:43

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Klementiini » 14 Marras 2018, 07:23

Katikki - voi mitkä ihanat labbikset siellä! Ja upea toi kalenteri. Annatko miniälle aina pussit takaisin joulun jälkeen ja hän täyttää samat uudestaan?

Avatar
jouluhöpsö
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Syys 2016, 08:47

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja jouluhöpsö » 14 Marras 2018, 08:12

Katikki, mikä ihana kalenteri :inlaav: , kyllä sulla on ihana lapsonen puolisoineen, taitavat tuntea sinut hyvin, kun tietävät kalenterilla hemmotella ja voi koiria :lmao: :laav: Tahtoisivat osingoille selvästi! Mahtoikohan siellä tuoksua jotain hyvää! :jee:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Katikki » 14 Marras 2018, 09:16

Klementiini kirjoitti:
14 Marras 2018, 07:23
Katikki - voi mitkä ihanat labbikset siellä! Ja upea toi kalenteri. Annatko miniälle aina pussit takaisin joulun jälkeen ja hän täyttää samat uudestaan?
Joo, ottavat mukaansa kun lähtevät joululomalta kotiin. Kierrätystä parhaimmillaan! :lol:

Avatar
Klementiini
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 100
Liittynyt: 04 Marras 2013, 11:43

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Klementiini » 14 Marras 2018, 18:58

Katikki kirjoitti:
14 Marras 2018, 09:16
Joo, ottavat mukaansa kun lähtevät joululomalta kotiin. Kierrätystä parhaimmillaan! :lol:
Juuri näin! :jees:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 13 Elo 2019, 10:08

........................

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 03 Syys 2019, 17:44

Mä menin kanssa katsomaan sitä Katikin kalenteria. On mun makuun. Aivan ihana. On todella jouluinen. Itse tykkään tuosta juuttipussukasta mitä tuosa on. Juutti, punaista, punaisen sävyjä. Toimii.
Tässä olisi syksy aikaa kohentaa miehelle uutta joulukalenteria.

HannaT
Tonttu
Tonttu
Viestit: 161
Liittynyt: 05 Loka 2014, 10:27

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja HannaT » 03 Syys 2019, 19:54

Mie saan tänä vuonna teekalenterin kun Harkitsemattoman kanssa kokoamme ja lähetämme postissa toisillemme :woohoo:

Sain myös viime vuonna siskolta sellaisen ja oli kyllä kiva aloittaa aamut kalenterin teellä :glogi: mutta suklaakalenteri pitää myös olla joka vuosi!

jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1826
Liittynyt: 05 Marras 2007, 13:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 09 Syys 2019, 14:12

-

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 10 Syys 2019, 09:18

Tein koko perheelle itse joulukalenterit, myös minulle :see: Mutta, kun tein jo vuodenvaihteessa, en enää muista mitä siinä on :peukku: Lapset saavat ehkä lisäksi Oreo-kalenterit.

Avatar
benethe
Tonttu
Tonttu
Viestit: 192
Liittynyt: 07 Syys 2016, 12:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja benethe » 10 Syys 2019, 10:30

Tuolla joulubongausten puolella joku oli löytänyt Maraboun tämän vuoden suklaakalenterin, ja sen sisältö näytti kyllä houkuttelevalta! Ainoa mikä tökki, oli sen todella epäjouluinen ulkoasu. Ainakin jos Fazeriin vertaa. :roll:

Voipi olla että suklaakalenterit jää kokonaan kauppaan, kalentereja on tiedossa jo muutenkin niin paljon että menee kaikki päivät niitä availlessa jos ei jostain päästä vähennä. Kynttiläkalenteri on ehdoton, rakastan poltella sitä iltateetä juodessa kaikessa rauhassa ja fiilistellä päivien hupenemista. Kuvakalentereja löytyy säästöstä parikin, olivat niin kauniita etten raaskinut niitä pois heittää vaan uusiokäytän aina muutaman vuoden välein.
Sitten on Ylen joulukalenteri, tai jos se ei nappaa niin kaivan vanhan kunnon Tonttu Toljanterin korvikkeeksi omista arkistoista. Kermana kakun päällä ystäväni ja minun vuorovuosina vaihtama joulukalenteri, jonka avausvuoro on tällä kertaa minulla. Jee! :woohoo:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa