Isäinpäivä

Virittäydy juhlatunnelmaan muulloinkin kuin jouluna!
Vastaa Viestiin
Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja Meli » 04 Marras 2007, 12:36

Ensi viikonloppuna on isäinpäivä. Miten aiotte sitä juhlia? Mitä teidän tuntemanne isukit saavat lahjaksi? :gaggu:

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja Meli » 04 Marras 2007, 12:37

Itse en valitettavasti oman isäni luokse silloin pääse, mutta menen siitä seuraavana viikonloppuna kotona käymään. Luultavasti he syövät kakkua ensi viikolla, mutta eipä sillä väliä. Annan lahjani isälle viikkoa myöhässä ja toivottavasti hän pitää etelä-pohjanmaan murteellisesta Aku Ankasta! :lol: Sieltäpäin kun ollaan ;)

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 04 Marras 2007, 13:05

Täytyy tunnustaa etten ole ajatellut vielä koko asiaa :oops:
Mieheni kyllä antoi vinkin Anttilassa viime viikolla ;)
Haluaisi Harald Hirmuisen pyjaman+pörrösukat.

Omalle isälleni en tiedä mitä ostan,kun tuo isänpäivä vähän aina yllättää minut :mrgreen: tämän joulutohinan keskellä :jouulu:

Avatar
saveka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 887
Liittynyt: 26 Elo 2007, 12:58

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja saveka » 04 Marras 2007, 16:00

Omalle isälleni lähetän kortin kun emme pääse käymään silloin vanhempieni luona. Miestäni muistaa lapset ainakin kortilla ja jollain askartelulla (esikko tekee eskarissa) ja jos sitten vielä teen kakun ja jotain hyvää ruokaa :) .

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja freiska » 04 Marras 2007, 17:35

omalle isälleni soitetaan vaan. mutta mieheni tulee saamaan nippeli tietoa täynnä olevan kirjan(turhanpäiväistä pikku tietoa josta hän tykkää) kakku tehdään ja kahvit keitetään.

Avatar
Nette-tonttu
Tonttu
Tonttu
Viestit: 221
Liittynyt: 06 Loka 2007, 21:49

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja Nette-tonttu » 04 Marras 2007, 18:05

askartelen kortin isälleni ja ostan taas kerran varmaan sukkia :roll:

nissepolkka

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja nissepolkka » 05 Marras 2007, 07:13

..

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 05 Marras 2007, 17:15

Meillä ei luultavasti juhlita. Vapaata olisi kyllä mulla mutta se isä taitaa olla Ruåttin maalla sillon vielä... :(
Omalle isälle voisi kortin laittaa... Vai pitäiskö lähtee oikein käymää? Olis kolme vapaapäivää.. On vaan 500km väliä jottei ihan viitsis hetkeksi lähteä. Ja tuota koiraa ei voi ottaa mukaan kun isän nykyinen vaimo on kovin allerginen. ille pitäisi hoitaja etsiä...

Avatar
murmeli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 96
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:11
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja murmeli » 05 Marras 2007, 17:42

Enpä minäkään juuri korttia kummempaa. Tai jos kävisin jokusen raha-arvan ostamassa kans. Niitä se varmaan saa mun sisaruksiltakin :) . Niistä kun se kerta tykkää..

Mä laittelen iskän lisäksi kortin myös kummiserkkupojan isälle..Ne kun on vähän niinku mun varaperhe ja musta tuntuu, että oon vähän laiminlyöny niitä kaikkien opiskelukiireitteni takia..Pitää siis muistaa ees nyt isänpäivänä kortilla. Parina viime vuonna oon käyny isänpäivänä niitten kans syömässäkin jossain ravintolassa, saas nähä mennäänkö nytkin. (pienenä sivujuonteena kerrottakoon, että kyseinen kummipoika kylläkin sanoo mua varaäidikseen... 8-) )

EDITTIÄ. Sisarukset aiko molemmat laittaa iskälle raha-arpaa, joten mä kävinkin ostamassa pari sudoku-lehteä! Niitä se tykkää tehdä, mutta ei jostain syystä viitti ite ostaa lehtiä, vaan vie aina huoltoasemilta lukulehtien sudokut mennessää ;) .

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Isäinpäivä

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 06 Marras 2007, 09:20

...........................

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut juhlat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa