Korjauksia uudelle palstalle

Täältä löydät palstan käyttöön liittyviä ohjeita ja voit jättää ylläpidolle palautetta ja kehitysideoita.
Vastaa Viestiin
Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Korjauksia uudelle palstalle

Viesti Kirjoittaja eirwen » 10 Syys 2011, 23:32

ei mikään iso asia eikä kiireellinen joten älkää panikoiko minun takiani :wink: mutta henk koht toi alun punainen sivu on ehkä millisekunnin liian pitkä aika odotella sivustolle pääsyä... hätähousu kun olen :lol:

onko se joku tekninen välttämättömyys vai miksi siinä sellainen on? ja jos sen on syystä tai toisesta pakko siinä olla niin voisiko siihen lisätä vaikka joulu laskurin (josta kätevästi näkisi tarkasti missä mennään) tai jotain muuta mielenkiintoista että se muutaman sekunnin odottelu sujuisi joutuisammin?

kiitos ahkeralle ylläpidolle, hienoa työtä teette :hei:

Avatar
jentsu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 579
Liittynyt: 16 Loka 2008, 17:56
Paikkakunta: LPR

Re: Korjauksia uudelle palstalle

Viesti Kirjoittaja jentsu » 11 Syys 2011, 09:10

^ Tarkoitatko siis, että sivu latautuu sinulla pitkään? Minulla pamahtaa kaikki heti ruudulle, eikä tarvitse odotella. Olisikohan se kiinni nettiyhteydestä/nopeudesta?

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Korjauksia uudelle palstalle

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 11 Syys 2011, 10:11

Eirwen taitaa tulla palstalle pääosoitteen http://www.jouluntaikaa.com kautta, sen sijaan että tulisi suoraan tänne keskustelun puolelle. Asiallinen muutostoive, tuota pääsivua onkin tarkoitus muokata hieman fiksummaksi kunhan aikataulut antaa vaan myöten :hei: IT-tonttu poisti tuon aloitussivun tarpeettomana, palautetaan se sitten kun siellä on jotain järjellistä sisältöä, kuten juuri joululaskuri :hei: Nyt myös osoitteesta www.jouluntaikaa.com pääsee suoraan palstalle :see:

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Korjauksia uudelle palstalle

Viesti Kirjoittaja eirwen » 11 Syys 2011, 10:35

hihi..eipä tullut mieleen että sen olis voinu itsekin kiertää kirjoittamalla suoran osotteen:-P kiitos :hei:

Avatar
jentsu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 579
Liittynyt: 16 Loka 2008, 17:56
Paikkakunta: LPR

Re: Korjauksia uudelle palstalle

Viesti Kirjoittaja jentsu » 11 Syys 2011, 14:03

Ahaa, vai sitä eirwen tarkoitti :) Itse tulin tosiaan aina suoraan keskusteluun..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja ohjeet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa