Lahja kumppanille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 24 Syys 2007, 11:44

Meli kirjoitti:Mistä tommosia minipätkislootia löytyy? :shock:
NetAnttilassa oli ainakin. http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=10023

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja katinka » 25 Syys 2007, 17:22

meillä ei anneta mitään, tai niin päätetään. joskus jotain yhteistä taikka sitten jotain pientä. parasta on nähdä noiden lasten ilmeet kun toivottuja ja toivomattomia mutta ihania lahjoja paljastuu paketista. kun lapsia on viisi niin ei enää tule pukille esitettyä toivettä vauvasta ;)

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 25 Syys 2007, 20:54

Joulutähti kirjoitti:
Meli kirjoitti:Mistä tommosia minipätkislootia löytyy? :shock:
NetAnttilassa oli ainakin. http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=10023
Kiitos, pitänee miettiä et hankinko itekin :lol:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 26 Syys 2007, 09:17

..............................

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 26 Syys 2007, 10:15

meitä ku on vain kaksi tässä perheessä (+karvanen lapsi, eli koira) niin lahjat toisillemme voi olla rahavaroista riippuen vähän kalliimpia. minä olen saanut yhtenä jouluna lahjakortin kosmetologille ja yhtenä jouluna uuden kännykän. ja minä olen ostanut miehelle joululahjaksi esim. dvd-boxeja tms. yleensä meillä ostetaan useampi lahja, sellasia pieniä tarpeellisia juttuja, kuten deodoranttia/suihkusaippuaa ja suklaata jne. :)

tästä joulusta ei viel mitään havaintoa lahjojen osalta. se nyt riippuu työtilanteesta ja omastakin tilanteesta että miten lahjotaan.. :)

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 10 Loka 2007, 15:07

Teempä tähän tämmösen hianomman listan, jota muokkailen jatkossa :jouulu:

Päivitys 15.10.
(x)=hankittu

Mies JOULU:
*pari peliä(x)
*muistikortti (x)
*pleikkari 2(x)
*siisti herätyskello
*viivi&wagner lasit 2kpl(pieru tulossa, se aika kuusta[toinen mulle toinen hälle :twisted: ])(x)
*iso säkki vaahtokarkkeja
*Maailman top 10 listat kirja(x)
*nahkahanskat (x)


Mies SYNTTÄRI 19.12.:

*parranajokone(x)
*axe suihkupakkaus
*tasmanian tuholaisboxerit(x)
*World's Worst Aircraft kirja(x)

Ninni

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Ninni » 19 Loka 2007, 22:38

*tasmanian tuholaisboxerit(x)

Mistä tollasia myydään? Ja minkänäköset ne on ? Vaikuttais hauskoilta munkin miehelle, kun on ollu kaikenlaista tasmanian devil-juttua, ja mun mielest se muistuttaa ihan sitä kun se ärjyy.

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 20 Loka 2007, 09:35

Ninni kirjoitti:*tasmanian tuholaisboxerit(x)

Mistä tollasia myydään? Ja minkänäköset ne on ? Vaikuttais hauskoilta munkin miehelle, kun on ollu kaikenlaista tasmanian devil-juttua, ja mun mielest se muistuttaa ihan sitä kun se ärjyy.
Ostin ne Viron Sadamarketista eli jos meet Viroon ni sieltä löytää :see: . Niisson muistaakseni se tuholainen rusetti kaulassa ja kukkapuska kourassa+vähän sydämiä.. Tarkistan vaikka sen kuvioinnin illemmalla sitte ku sen pystyy tekemään mieheltä salassa :)

Ninni

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Ninni » 20 Loka 2007, 16:14

Meli kirjoitti:se tuholainen rusetti kaulassa ja kukkapuska kourassa+vähän sydämiä.
Olin vähän aikaa et mitä....? Ahaa, siis tarkotatkin sitä PIIRRETTYÄ tasmanian tuholaista..., en muistanut sellasen olemassaolokaan paitsi nyt välähti, luulin että se ois oikea wildlife tasmanian devil-eläin! Hah ihmettelinkin, et miten voi olla olemas sellaset kalsarit.

Ite en oo viel päättäny mitä annan joululahjoiks, mutta vähän oon miettiny, ehkä jotain tällästä:

MIEHELLE 29v: -Landrover enthusiast tai Landrover monthly -lehden tilauksen vuodeks, kun sil on sellanen auto ja
se on siit liian innoissaa
-ehkä mustan kauluspaidan missä on kalvosimet, ja sitten Landrover-kalvosinnapit hopeiset
-jonkuu leffan esim. blade runner jos sellast missää on, tai sit jonkuu stanley kubrickin tms.
-jonkuu pikkujutun, missä on oikea tasmanian devil-eläin, tai sit lahjotan vähän rahaa tasmanian devileitten
pelastukseks
-i podii stephen hawkinssin lukemana ( tai siis tietokoneen lukemana) theory of everything ( ??? en muista nyt kirjan
nimee) kirjan
-jonkuu kirjan, mikä on joku making of jostain tieteisleffast tai sitte joku muu sopiva elokuva-alan kirja
-Landrover-hupparin, jos on hyvännäköin tai joku muu L.-vaate
-tilaan jonkuu tarpeellisen jutun, minkä tiedän sopivan autoon, kun se on nyt osina ja se korjataa, niin sinne jonkuu
tarpeellisen ja pienen siis tyyliin juomanpidike tms.
-jotkuu alushousut
-tää ei oo lahja oikeestaa, mut jos mul on rahaa, niin vuokraan meille jonkuu mökin jouluks

SISKOLLE 24v:-jonkuu kivan äitiys-ja imetysvaatteen yhdistelmävaatteen, kun se on raskaana, ja on yks pieni lapsi
-EHKÄ teen sille ite takin hienost 70-luvun täkistä
-crockseihin jonkuu koristeen
-jotain kirjavaa ja kivaa, luultavasti kierrätys-hengessä

SISKOLLE JA SEN MIEHELLE:
-jotain rakastavaisten kamaa?? en tiiä viel
SISKON TYTÖLLE 1,5v:
-Ehkä teen jonkun vaatteen ite kierrätyskankaista
-jonkun eläinkirjan mis on hyvä tarina ja kuvitus
-jonkun lelun en tiiä viel, ehkä kirppikseltä
-ehkä teen kylpytakin/viitan vanhoist kivoist lasten pyyhkeist
SISKON LAPSELLE, JOKA ON VIEL MAHAS:
-muutama kiva vaate, ehkä teen ite
ÄITILLE JA ISKÄLLE: jotain leivonnaisia/ herkkuja teen ehkä ite
-joku erikoinen ja luonnonmukainen juoma siis joku kuusenkerkkämahla tms....
-ehkä teen äitille kierrätyskeskuksest haetuista kukkaruukuist uusia maalaamalla ne hienost
-olen jo monena jouluna meinannu maalata pienet muotokuvat äitist ja iskäst, mut tuskin taaskaa jaksan
-jotain niitten uuteen takkaan sopivaa siis jotain sisustuksellista
-ehkä teen ite koristeelliset tyynynpäälliset niitten olkkarii
-ehkä ostan niille tyylikkääs pajukoris (minkä voi ottaa pyykkikoriks tai takkapuille) jotain ekologisia pesuaineita,
vaikka se on varmaan tyhmä lahja en ehkä osta
-jotain pientä mitä ne voi käyttää moottoripyöräillessä
- ehkä ostan niille ite kasvatettavat neliapilat tms.
MIEHEN VANHEMMILLE:
-mies saa valita

YSTÄVÄLLE (nainen)27v.
-jotkut paljettikotitossut tms.
-tai jotain cruelty free-kosmetiikkaa nätissä pakkauksessa
-jotain hemmotteluasiaa
YSTÄVÄN VAUVALLE 5KK
-nätin vaatteen jonkun vaalean ja talvisen pehmosen
-ehkä jonkuu prinsessavauvan jutun

MULLE JA MIEHELLE YHTEISEKS:
-olis kiva ostaa joku vkl-matka johonkin, mut ei taida olla rahaa
- tai sit joku muu halvempi asia, mitä voi tehä yhessä
-ja ehkä hienot pussilakanat yms.
- tai jotain tulevaan uuteen kotiin
ITELLENI (nainen 28v.)
-jonkun yöasun tai vaatteen mistä tykkään
-tai jonkuu vegaanisen keittokirjan
-tai melkein mitä vaa, mitä tulee vastaa, mistä tykkään liikaa

AHAA JA SITTEN ANNAN VIEL LÖYTÖKISSOILLE- JA KOIRILLE vähän rahaa



-

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 20 Loka 2007, 16:58

Ninni kirjoitti:
Meli kirjoitti:se tuholainen rusetti kaulassa ja kukkapuska kourassa+vähän sydämiä.
Olin vähän aikaa et mitä....? Ahaa, siis tarkotatkin sitä PIIRRETTYÄ tasmanian tuholaista..., en muistanut sellasen olemassaolokaan paitsi nyt välähti, luulin että se ois oikea wildlife tasmanian devil-eläin! Hah ihmettelinkin, et miten voi olla olemas sellaset kalsarit.
Jooh, sitä tarkotin :lol: .. No mut jos sua tosiaan kiinnostaa hankkia jtn Tasmanian Devil juttua ni täs ois nettisivu, jonka joihinkin tuotteihin saa lisättyä oman kuvan(ei kyl boxereita näy) --> http://www.ideasi.fi/ :D

Ni ja jos boxerit haluat ni http://www.spreadshirt.net/fi/FI/T-Pait ... maet-2107/ tuolla on boxereita ja siel pystyy lataamaan oman kuvan!! Tosin siel ainoo vaihtoehto on ne valkoset boxerit ku vaan vaaleisiin tuotteisiin saa kuvan ja boxereiden ainoat värivaihtoehdot on musta/valkoinen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa