Mitä ostit viimeksi? (Vain "oikeita" hankintoja)
- Konvehti
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Re: Mitä ostit viimeksi? (Vain "oikeita" hankintoja)
Joulumukeja, pojalle kuvistarvikkeita, Body Shopin saippuoita.
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –
- Unico
- Joulumuorin aputonttu
- Viesti:
Uuden modeemin ja lapsille hiiret joulupakettiin 

- Konvehti
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Lisää joulumukeja, kun sain melkein ilmaiseksi bonuskupongilla.
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –
- kuusipuu
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Hörhelöiset värivalot. 

"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."
- Teesusi
- Tonttuoppilas
- Viesti:
https://cdn.verk.net/960/images/14/2_58 ... x3128.jpeg
Russell Hobbs kahvinkeittimen. Käyttäen Presidentti-kahvia ja K-Kaupan torttuja, alkaa tuntua, että Joulu saa tulla. - Torttuja on muuten kahdenlaisia 1) Sitkeät, jänkkimäiset, taikinamaiset - näitä ei voi syödä, ainakaan ihminen. 2) Kuohkeita, lehtikerroksellisia - tällaisia on torttujen oltava ja juuri nyt ovat kaupasta ostetut olleet suureksi onneksi tällaisia.
https://www.netpris.net/media/catalog/p ... _1_1_1.jpg
Vaikka ostinkin kahvinkeittimen, niin ostin samalla 10 pakettia tätä kofeiinitonta teetä, jota saa täällä vain 30 kilometrin päästä Oulusta, joten on ostettava paljon kerralla.

Russell Hobbs kahvinkeittimen. Käyttäen Presidentti-kahvia ja K-Kaupan torttuja, alkaa tuntua, että Joulu saa tulla. - Torttuja on muuten kahdenlaisia 1) Sitkeät, jänkkimäiset, taikinamaiset - näitä ei voi syödä, ainakaan ihminen. 2) Kuohkeita, lehtikerroksellisia - tällaisia on torttujen oltava ja juuri nyt ovat kaupasta ostetut olleet suureksi onneksi tällaisia.
https://www.netpris.net/media/catalog/p ... _1_1_1.jpg
Vaikka ostinkin kahvinkeittimen, niin ostin samalla 10 pakettia tätä kofeiinitonta teetä, jota saa täällä vain 30 kilometrin päästä Oulusta, joten on ostettava paljon kerralla.

- shara
- Valvoja
- Viesti:
Dvd-boksin sarjasta The Originals. Kolmannen kerran, jos tällä kertaa menisi kaupat loppuun saakka.

- kuusipuu
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Marimekon verhot serkun vaimolta. 

"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."
- shara
- Valvoja
- Viesti:
Korutarvikkeita eli riipuksia, nahkanauhoja ja metallihelmiä. Käytän harvoin koruja kun en löydä mistään kivoja, mutta nyt löytyi sellaisia jotka puhutteli minua.